Vanzelfsprekend heb ik als mens veel begrip voor onvoorziene omstandigheden, gaande van een vergetelheid tot een ziek kind/partner/jijzelf/ …
Maar net als iedereen werk ook ik hard om mijn agenda te vullen, iedereen op het afgesproken uur te kunnen bedienen en brood op de plank te krijgen.
Bij laattijdige verwittiging of niet komen opdagen, ben ik niet meer in de mogelijkheid om jouw plaats in te vullen en lijd ik verlies aan inkomsten.
Vanuit professioneel standpunt ben ik dan ook genoodzaakt om – ongeacht de menselijke reden die wordt opgegeven – een laattijdige annulatie of niet opdagen op een afspraak te laten vergoeden.
Goede afspraken maken Goede vrienden!
Een afspraak maken/annuleren of verplaatsen kan enkel telefonisch!
Annulaties of verplaatsingen via andere kanalen worden niet aanvaard.
Een afspraak annuleren of verplaatsen kan tot 24u op voorhand zonder kosten.
Binnen de 24u van tevoren annuleren dan wordt er 50% van de geplande behandeling in rekening gebracht ongeacht de reden.
Indien u regelt dat iemand anders jouw plaats inneemt, worden geen kosten in rekening gebracht.
Indien u niet verwittigt dat u verhinderd bent, wordt het totale bedrag van de geplande behandeling in rekening gebracht.
Bij te laat komen op de afspraak, wordt de duurtijd van de behandeling aangepast aan de nog beschikbare tijd zodat de volgende klant op tijd kan behandeld worden. Het bedrag van de behandeling blijft echter hetzelfde.
Aangekochte schoonheidsproducten kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig, zodra de datum vervallen is, kan ik deze niet meer aanvaarden (boekhoudkundig).